Rapportera inlägg

Valt inlägg:

11 Jag håller med Nettan, för en gångs skull. Fastän jag umgåtts med invandrare av alla möjliga slag, och haft stor glädje av "infödingar" på resor, så är det något som gått snett. Och jag har delvis ändrat åsikt,och jag är inte ensam ens i familjen, utvecklingen har gått snabbt... Man måste informerar ordentligt om vår syn på offentlig kultur/beteende, att man inte skräpar ner och kanske kan dämpa sig lite och barnen på bibliotek. Att man respekterar sitt nya land. En gång i tiden var allt utländskt väldigt fint. Nu har det blivt tvärotm, iaf här hemma och för vissa folkgrupper. Det är tragiskt. Och den politiska orsaken? Söndra genom att härska, grupp mot grupp som i flera andra fall... Så det hjälper inte Hälge, eller att varna för Danmark. Jag sympatiserar inte med SD:s inskränkta etnocentriska budskap, men inget ont utan något gott. Nu måste de andra partierna skärpa sig, och om SD åker in, så åker de nog ut om ett eller två val.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?