Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Stor applåd till en välskriven och sann verklighet i lilleputtlandet Sverige, där det politiska styret tror att det går leka strutsleken när ett parti dyker upp som säger saker de tycker är obekväma att ta itu med. När de dessutom unisont säger att de ALLA kommer att bojkotta ALLT som SD ev kommer med OM de kommer in i riksdagen!?!?! Hur enfaldig får man vara? Det är just genom detta barnsliga beteende som kommer att ge SD riksdagsplatser!!! Däremot kan jag tänka mig att de inte vågar ta en debatt av RÄDSLA för vad som kan komma upp i en sån debatt eftersom bägge blocken har enormt många egna lik i sina garderober vad gäller rasism, nazism mm. Då tänker jag bl a på Sossarnas fruktansvärda brott när de med rasbiologins hjälp försökte UTROTA allt icke-ariskt i Sverige! Och i det blå lägret har vi de kära Moderaterna m fl partier, där Wallenbergare och andra rika gjorde enormt stora affärer med ett Tyskland som var mitt uppe i sitt utrotningskrig, men där resonemanget i skrivelser till Sveriges riksdag gav vid handen att dessa affärer var av yttersta vikt, inte bara för Wallenbergarna själva utan för hela landet!?!?!? Sådana lögner och en helt obefintlig moral kan mycket väl ligga till grund till varför inget av blocken vågar ta en moralisk eller etisk debatt med SD, vilket bara bekräftar min egen åsikt. Sparka minst 75-80 av de äldsta riksdagspolitikerna, för deras åsikter är till skada för den svenska befolkningen. Dessutom ska ingen av dom ha några pensioner eller andra bonusar, som är ett rent brott mot folket, eftersom de inte förtjänar mer än de redan stulit under alla år vid köttgrytorna! Upp till bevis om att jag har fel eller stick!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?