Valt inlägg:
Svar. #57. George. Du vänder och vrider på det jag säger och menar att det finns en inbyggd anklagelse mot er. Vilka er för det första? Den som vill ta åt sig får väl göra det jag måste väl ändå kunna få stå för de värderingar jag har utan det är väl Du som försöker skuldbelägga mig genom att inte acceptera att jag har och står för mina värderingar. Pajkastning, pajkastning, pajkastning….. Kan vi försöka sluta med det nu och vara sakliga istället.
George, MINA VÄRDERINGAR BYGGER INTE PÅ OLIKA UNDERSÖKNINGAR ETC, utan såsom jag sagt tidigare så kommer ordet kriminell från engelskans ”crime” som betyder ”brott” och en människa kan inte vara ”brott”. Ordet kriminell är ett uttryck som media för ett antal år sedan började använda för att det fick mer tyngd i pressen. Så George, vill Du känna Dig anklagad är ju något bara Du kan avgöra jag har inte anklagad varken Dig eller någon annan utan ger bara min syn på saken. För Du kan väl inte bestrida att rent juridiskt korrekt så stämmer min tolkning vilket en annan person här på sourze instämde med, en person som liksom Du ofta inte håller med om det jag säger.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?