Valt inlägg:
#55. George. För att fatta mig väldigt kort eftersom jag tycker jag har ältat detta ett antal gånger. Det är väl inte fråga om att ha missat eller inte ha missat utan att vi uppfattar saker olika. ELLER HUR! Du har gjort din tolkning och jag har gjort min tolkning om "kränkandet". Jag tror inte vi kommer längre för vi upprepar oss hela tden med vad vi anser rätt eller fel. Som sagt George.... Det är enligt mig fråga om att vi uppfattar samma händelse på vårt eget sätt och om vi fortsätter som vi gjort hitintill lär det bli en form av pajkastning vilket inte gagnar debatten. Vi uttrycker oss tydligen troligtvis på olika sätt, konstigt vore det annars, men att säga att någon av oss har fel eller rätt är inte korrekt eftersom vi ser saker på olika sätt. Och någon "härskarteknik" som Du vill göra gällande kan jag inte hålla med om. Jag vill påstå, rätt eller fel.... Att Du fått Din information via media när det gäller det s.k. "helikopterrånet".
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?