Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#34, Kränkt själv blev jag i den betydelsen att myndigheten i sin behandling av mig inte uppfyllde vad lagen säger. Detta skedde i ett antal fall och i tre av dessa fick jag ekonomisk kompensation. I ett flertal andra uttalade så småningom JO kritik och i ett annat så utfärdade kommunen ett vitesföreläggande om man inte åtgärdade vad som påtalats. Jag satt heller inte inne i tre år och sex månader utan i två år och fyra månader.// Dina grunder och kunskaper för att uttala dig om mig som person är alldeles för små och grunda för att tillmätas någon betydelse. Att du ändå gör det och att du dessutom gör det anonymt säger däremot en hel del om dig som människa och bekräftar därmed också att du kommit rätt med ditt politiska engagemang. Min uppgift är helt enkelt att för andra påvisa och belysa den människouppfattning som du och dina gelikar har.// Hur kommer det sig att en människa med en så otrevlig och oförskämd attityd som din och som dessutom kunskapsmässigt är så begränsad och inskränkt som du, i kombination med den människosyn som du vid ett flertal tillfällen uppvisat ändå inbillar sig att vara något förmer än andra? Min första erfarenhet av dig och dina kommentarer var att du är otroligt oförskämd mot andra.// Jag tror att du är en mycket, mycket ensam och bitter människa som det i grunden är väldigt synd om så därför gör jag just det, tycker synd om dig alltså.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?