Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#30. George. Det är inte fråga om hur eller vad jag tycker utan hur vi miss-brukar ordet "kriminell". Det ärinte upp till mig att TYCKA godtyckligt bara föratt jag har en viss uppfattning men jag tyckerdet är viktigt att jag försöker återspegla fakta så mycket jag kan när jag är på "offentlig" plats, vilket jag anser att de sociala medierna är. Jag har ett ansvar att kunna vara så saklig och objektiv som möjligt och det går inte om jag lägger in egna värderingar för då blir det inget annat än ett tyckande för tyckandets egen skull. Klart det skulle vara finfint om jag kunde låta alla ta del av min åsikt som om den var allena rådande men så är det dessvärre inte. Om en "kriminell" utpekar sig själv så är det väl den personens eget ansvar men när någon annan än den det gäller börjar ha synpunkter om någon annan är det som ett slag under bältet och inte riktigt "rumsrena" metoder enligt mig.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?