Valt inlägg:
Nu får du faktiskt ursäkta JamesK men vad är det för fel på dig? Jag har lämnat en tydlig instruktion om hur du kommer till Kriminalvårdens statistik som jag hämtat mina siffror från och jag har även erbjudit dig att jag ska skicka dig skärmdumpar via mail. Ditt svar blir att du ännu en gång citerar en sida hos Kriminalvården som uppenbarligen är felaktig eller att den statistik jag har ändå är tillåten att lägga ut. Vad vet jag, faktum är att siffrorna finns att hämta på sätt jag angivit så om du ännu inte följt "kartan" jag lämnat så gör det så slipper både du och jag att skriva samma sak fler gånger./// Här har du instruktionerna igen. Firefox funkar inte utan det ska tydligen vara Explorer. Gå till kriminalvarden.se och klicka i mitten av sidan högt upp på statistik//till höger högt upp på sidan står statistikdatabasen och under står det länk till databasen, klicka på den//då kommer ni till en sida som ser lite underlig ut men klicka till vänster där det står portal//klicka Anstalt i vänster kolumnen//klicka till höger där det står inskrivna oktober//klicka på fliken medborgarskap och ni hittar de siffror jag redovisade.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?