Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lars som har slagit huvudet i gatan,nu får du väl ta o kamma till dig. Du skriver så här: "Du har inte lämnat några svar tidigare därför kan jag påstå att du ljuger, nu kommer svaren tillrättalagda i efterhand, i en lömsk form av debattteknik."// Det är för mig helt obegripligt att du påstår fortsatt att jag inte lämnat svar när var och en som vill kontrollera hur det är med den saken bara kan gå till artikeln, titta på kommentarerna och se att jag har svarat. Så enkelt är det för alla utom dig tydligen.// #26/ Tack ombudet för din kommentar och de femton punkter som du har plockat ut ur SD:s Invandringspolitiska handlingsprogram, TITTA LASSE!! DU TACKAR FÖR KOMMENTAREN OCH ATT JAG PLOCKAT FRAM 15 punkter dessutom som svar på din fråga om var jag hade fått mina uppgifter från. Det står ju här i svart på vitt att jag svarat och att du vet att jag svarat och ändå sitter du och säger att jag inte har gjort det.// Jag ska gå och sätta mig framför en vägg och prata med den istället. Det blir på en betydligt högre intellektuell nivå än det här tramset.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?