Valt inlägg:
forts.
Lasse i Gatan
2010-06-03 22:26:00
#16/ombudet/ Din första fråga är finns artikeln i Fria tider? där får svaret bli läs orginalartikeln i Skånskan ditt blindstyre, det är deras skribenter som använder ord som beväpnad milis och etnisk rensning. Fria Tider refererar endast till artikeln i Skånskan. Om du har glasögonen på dig så ser du Skånskan skriven i blå text och finns i första rubrikstycket. Om du läste hela artikeln i Fria Tider ser man vad som hände i Vännäs citat: Starka i Södertälje – svagare i Vännäs I Södertälje är den irakiska gruppen så stark att den svenska minoritetsbefolkningen knappast utgör något hot mot trakasserierna, gaturånen, gruppvåldtäkterna och den organiserade etniska rensningen av svenskar som de bedriver i staden. I norrländska Vännäs såg det till för en tid sedan annorlunda ut. Efter att kommunen tagit emot ett antal irakier, och dessa omgående börjat misshandla svenska tjejer i byn, bestämde sig ortsborna för att det fick vara nog. 50 personer samlades och slängde med gemensam kraft ut samtliga irakier ur den lilla byhålan, sedan irakierna misshandlat en svensk tjej på en skola i området." där behövdes ingen milis, trots att som du beskriver i din förra artikel citat: "Svenskhet som till exempel finnar beskriver den utgörs av mesiga, obeslutsamma och klena svenska män." den beskrivningen stämmer inte riktigt på grabbarna i Vännes. Att du inte själv vågar stå för den nedvärdering av svenskhet utan måste hänvisa till vad finnar har sagt. Fegt. Är det finnar du har träffat på någon fyllepråm mellan Helsingfors och Stockholm som har den uppfattningen om svenskar eller kan jag få en källhänvisning. Sedan slutklämmen, vad har sverigedemokraterna med dessa artiklar i Fria Tider att göra? inte ett dugg. Du är endast intresserad av att smutskasta sverigedemokraterna med dina två artiklar. Jag själv har inget med partiet att göra men min röst får dom utan tvekan. Artikeln finns här.länk: http://www.skanskan.se/article/20100524/HORBY/705249790/1057/*/stridande-soldater-har-intagit-horby
anonymt inlägg #20
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?