Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#25/Michael Gajditza/ombudet/ Börjar med att citera några meningar i din kommentar #25/ Citat:"Det var mitt svar och dagen efter, kl. 13.22 så till och med tackar du för svaret. Jag upprepar det jag tidigare sagt. Du har inte vid ett enda tillfälle kunnat styrka dina påståenden om att jag ljuger." längre ned i kommentaren står det. Citat: " Lasse påstår att jag inte svarat på hans frågor. Jag tar fram svaren och visar därmed att Lasse har helt fel." Du har inte lämnat några svar tidigare därför kan jag påstå att du ljuger, nu kommer svaren tillrättalagda i efterhand, i en lömsk form av debattteknik. Du börjar kommentaren med en mening se ovan första citatmeningen där det ska framstå som om det är svar från tidigare frågor jag ställt till dig och att jag tackar dig för svaren. Vad jag tackar för går att läsa i min kommentar 2010-06-15 kl.13:22:00 se nedan. Kör repris på två kommentarer som belyser lite av vad vi debatterar om och att inte bara din PK-korrekta uppfattning kommer fram. Lasse i Gatan 2010-06-15 13:22:00 #26/ Tack ombudet för din kommentar och de femton punkter som du har plockat ut ur SD:s Invandringspolitiska handlingsprogram, har läst igenom programmet tidigare men reprisen fick mig att bli helt övertygad om att min röst vid årets val kommer till rätt parti. Du valde ut de punkter som tydligen stör din PK-programerade hjärna. Resten av partiprogrammet finns att beskåda på följande adress. http://sverigedemokraterna.se/vara-asikter/invandringspolitisk-program/ forts.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?