Valt inlägg:
Lasse, du bara gnäller som en bortskämd barnunge. Nu har du påstått att jag inte svarat på dina frågor. Då gör jag jobbet att leta reda på mina svar för att visa att du har fel, vilket nu är gjort. Då börjar du gnälla över att jag inte lagt in dina frågor. Men din xxxx, är du helt tappad? Dret var inte frågan om att köra debatten i repris, det var frågan om att du påstod att jag inte svarade. För att visa att jag svarat behöver jag ju inte ta med dina frågor igen. Om du vill göra det så får du ta o göra jobbet också./// Klart det var för mycket begärt av mig att du ska läsa nåt. Du är inte så road av att läsa har jag förstått. Jo, det klockslag och datum som det syftar på är det du hittar om du läser inlägg 23 och 24 i vilka jag för övrigt också har upprepat den fråga du ställde så nu har du ännu mindre gnällanledning.// Kila iväg och läs nu då så får du se att det som vanligt är exakt som jag säger.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?