Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det var mitt svar och dagen efter, kl. 13.22 så till och med tackar du för svaret. Jag upprepar det jag tidigare sagt. Du har inte vid ett enda tillfälle kunnat styrka dina påståenden om att jag ljuger. Tvärtom så har du gång på gång på gång själv fått bevis för att det istället är du som är ovarsam med sanningen. Du har fått det på samma sätt som nu här ovan, d.v.s tydligt, klart och enkelt beskrivet och visat. Jag tar det igen. Lasse påstår att jag inte svarat på hans frågor. Jag tar fram svaren och visar därmed att Lasse har helt fel. Det brukar sluta med att Lasse blir sur och vräker ur sig oförskämdheter vilket får mig att misstänka att den mentala åldern hos Lasse är kring fem år./// En sak är du dock bra på. Du är stryktålig. Varje gång du försöker med mig så åker du på däng men du återkommer ständigt ändå. Stryktåligt ja, men är det klokt......?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?