Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Lasse, vad gäller morgonpromenaden så var det frågan om var jag hade fått den ifrån som jag inte kände igen. Din andra och som jag antar viktigare fråga angående vad jag baserade min utsaga om att invandrare ska skickas hem på, har jag besvarat tidigare på exakt det sätt jag har sagt. För att tala klarspråk så är du en anonym fegis som dessutom ljuger på ett sådant sätt att det är en barnlek att avslöja dig. Som jag ska göra nu t.ex.// 100614 kl. 22.35.00 ställer du för första gången följande fråga till mig och jag tar med allt du skrev: Något att fundera över, alla ni SD-kritiker och faktaförvrängare, specillt då en viss Michel Gajditza som har kommit med så mycket falska påståenden om SD att det inte har varit mödan värt att bemöta dravlet. Tar bara ett påstående i högen av löngner, där du räknar upp alla med invandrarbakgrund som är ute och jobbar på din morgonpromenad, där du påstår att många av de personerna kommer att skickas hem om SD kommer in i riksdagen, var har du fått det ifrån, visa mig källan. Ser man till den här stora webbundersökningen tyder allt på att SD kommer in. länk/// Sedan är jag ledsen att du fick vänta på svaret i hela 47 minuter!! Det svar jag lämnade var detta på din begäran om att jag skulle visa dig var jag hade hittat mina uppgifter: Jaha du Lasse, du argumenterar som vanligt genom att påstå att jag ljuger. Det har du gjort förr helt utan framgång och så är det nu också. Nedan räknar jag upp 15 punkter ur SD:s program som försvårar för invandrare/flyktingar. Om du vistades i ett samhälle som ändras på ett sådant sätt att du känner dig allt mindre välkommen och allt mindre värd så antar jag att även du skulle överväga en flytt!? Så att jag funderar över vad det skulle innebära om ett antal av dom jag mött skickas tillbaka tycker jag alls inte är konstigt. Särskilt inte som det ska skapas en hel, särskild myndighet för att hantera detta, Återvandringsmyndigheten. 1.En öppen svenskhet med krav på invandrares anpassning och assimilering till det svenska samhället 2.Den som trots detta begår någon form av kriminell handling under sin handläggningsperiod skall utvisas utan vidare prövning av ansökan. Undantag från denna regel skall kunna göras om personen i fråga är minderårig och det rör sig om ett mindre allvarligt brott. 3.Hårt segregerade och invandrartäta kommuner skall också kunna begära och få ett undantag ifrån socialtjänstlagens krav på försörjningsansvar för samtliga personer som vistas i kommunen. Undantaget skall då gälla personer som under de senaste åren erhållit temporärt uppehållstillstånd. 4.Att begränsa anhöriginvandringen kommer att betyda att vissa väljer att flytta någonstans där de kan återförenas med sina familjer. 5.Regelverket kring Uppehållstillstånd för äkta makar och därmed jämställda personer 6.Alla former av etnisk kvotering eller positiv särbehandling av invandrare skall avskaffas. 7.Det offentliga stödet till invandrarföreningar och alla andra verksamheter som syftar till att befrämja främmande kulturer och identiteter i Sverige skall dras in. 8.Lovdagar i anslutning till religiösa högtider skall endast omfatta traditionella svenska och kristna högtider. 9.Den skattefinansierade modersmålsundervisningen skall avskaffas.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?