Valt inlägg:
#10/ Michael Gajditza/ ombudet/ Citerar dig: "känner jag inte igen""kan jag ha missat""Jag har inte hittat den"typiskt för en psykopat, blåneka och ljuga sig fram. Den fejkade artikel du inte känner igen heter. "Lita inte på Sverigedemokraternas förenklingar" en av dina hatartiklar mot SD. //Citat: " Väl hemkommen funderar jag lite på morgonens upplevelser och tänker på hur det skulle bli om man genomförde vad somliga vill, det vill säga att skicka tillbaka många av de människor jag mött under min morgonrunda, till deras respektive hemländer."// i samma artikel står det//Citat: "hos ett parti som kandiderar till riksdagen så saknas nyanserna fullständigt. Var alltid misstänksam mot partier som Sverigedemokraterna som presenterar enkla lösningar på svåra problem.// Har frågat dig tidigare om var man kan läsa om dylik hemskickning av invandrare. I dag först får jag ett svar från dig som jag begärt tidigare och hur var det, vem var det som skrev om etnisk rensning? inget svar den här gången heller.// Så här står det i din senaste artikel // Citat: "Deras tankar om att återsända massor av invandrare ska ställas mot hur verkligheten ser ut och då kan man ställa sig frågan; hur många av dessa vill man göra sig av med?// Inte ett ord om att det blir på frivillig väg, eller som det står i SD:s Invandringspolitiska program, med generösa bidrag för att återvända. forts.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?