Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Frågan om morgonpromenaden känner jag inte igen så den kan jag ha missat men svar kommer pronto. Jag har inte hittat den någonstans. Det är min egen berättelse om en tänkt morgonpromenad för att visa upp ett Sverige som t.ex du aldrig talar om. Dina övriga frågor har jag besvarat både en och flera gånger. Det är bara att leta rätt på respektive inlägg och läsa innantill. Här och nu, ett exempel. I det invandringspolitiska program som antogs vid riksårsmötet 070519 och som finns att läsa på partiets hemsida, berättar man att en särskild "återvandringsmyndighet" ska inrättas. Detta tillsammans med vad som för övrigt sägs av SD i debatten ger slutsatsen att partiet satsar på att invandrare ska återvända till sina respektive hemländer. För att få stöd till detta så tvingas man avsäga sig sitt svenska medborgarskap för all framtid enligt programmet. Märkligt att jag måste tala om för dig vad SD vill och var det står att man vill det.// Ditt påstående att jag inte svarat tidigare är med förlov sagt ren bs. Det är som sagt bara att leta sig tillbaka till respektive artiklar och tillhörande kommentarer så ser man detta. Jag begriper inte vitsen med att komma med påståenden som du gör som är så otroligt enkla att motbevisa.// Du kan kalla mig vad du vill, det gör det ändå inte rätt och åter så har vi anonymitetsfaktorn att ta hänsyn till. Det är så lätt att vara som du är när man inte behöver stå för något av det man säger. Då kan man, som du gör, utan vidare påstå att andra är lögnare och ge dom olika öknamn. Smart? Ja, kanske men samtidigt så otroligt fegt och ryggradslöst. Jag skulle aldrig kunna agera på det viset utan jag är av den uppfattningen att har man en åsikt som man vill framföra så står man också för den. Så det där med psykopat och Quisling förlåter jag dig för. Man får anta att du helt enkelt inte förstår bättre.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?