Valt inlägg:
forts.Säkert kommer någon nu att försvara detta med att det inte är partiet som säger så här, utan en skribent på Fria Tider. Mitt svar kommer då att bli att det är partiets väljare som i kommentarerna ger uttryck för samma åsikt och om detta är vad väljarna förväntar sig så kommer inte någon politiker hos SD att göra något annat än att försöka leva upp till väljarnas förväntningar, även om man på olika sätt nu förnekar detta." Det var inte ens en skribent på Fria Tider som hade skrivit artikeln. Har påpekat din faktaförfalskning tidigare i dessa två exempel, men inte fått något svar. Du har hållit dig undan från Sourze en viss tid så att mina kommentarer kommit i skymundan, sedan kommer du in igen och brer på som vanligt utan att ge något svar på mina frågor. Trodde ett tag att du också led av ADHD, men det är värre än så du är en PSYKOPAT. Är det någon som jobbar stenhårt för att SD inte ska komma in i riksdagen är det du, punkt slut. Den frågan jag ställde till Leif-Arne om han var släkt med Vidkun Quisling vet inte vad du hade med det att göra han förstod ironin i min fråga och tog det på ett skämtsamt sätt, men detta tog du åt dig, en Quisling passar nog bättre in på din person.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?