Valt inlägg:
#5/ Michael Gajditza/ ombudet/
Citerar dig:
"De enda som förlorar på dina skriverier är SD som via ett fåtal söker en seriös debatt men som tvingas se typer som du underminera och förstöra deras arbete." exakt tolkning av vad du själv sysslar med, satt du och tittade i spegeln när meningen kom till. Din artikel om alla invandrare från jordens alla hörn du mötte på din morgonpromenad med din hund, som arbetade med skitjobb som en etnisk svensk
aldrig skulle ta och att dessa skulle bli utvisade när SD kom in i riksdagen. Jag har frågat dig tidigare var du har läst det någonstans, svaret brukar utebli. Du har skrivit det tidigare i dina artiklar om utvisningar och nu kom det igen i din senaste artikel. Citat:" Deras tankar om att återsända massor av invandrare ska ställas mot hur verkligheten ser ut och då kan man ställa sig frågan; hur många av dessa vill man göra sig av med? " Har de sådana utspel i sitt partiprogram? visa mig. Annars far du med lögn och faktaförfalskning. Tar ett annat exempel när nättidningen Fria Tider skrev om försvarets övning med att sätta in millitär mot svenskar som skulle bedriva etnisk rensning, där hakade du på och påstod att Fria Tider stod för artikeln och i slutändan var SD iblandad i det hela, när det i själva verket var en SKÅNSK PK-REDAKTÖR som hade skrivit hela artikeln. Du gjorde dig besvär med att slå upp etnisk rensning i Nationalencyklopedin där det det stod om mord och våldtäkter, och i slutändan var det SD som stod för de åsikterna. Det kallar jag för lögn och faktaförfalskning. Citat ur din artikel Under ytan är SD fortfarande ett rasistiskt parti "Vill du verkligen lägga din röst på ett parti som försvarar mord och våldtäkt? Jag gör det inte.forts.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?