Valt inlägg:
Som vanligt hos Lasse så är det oerhört mycket skrik och ingen ull. Visa mig faktaförvrängningen och visa mig lögnen. Det uppmanar jag dig att göra efter varje artikel jag skriver men du har aldrig någonsin vid något enda tillfälle klarat av att göra det.// Så fortsätt du att skriva som du gör. De enda som förlorar på dina skriverier är SD som via ett fåtal söker en seriös debatt men som tvingas se typer som du underminera och förstöra deras arbete.// Men du kanske faktiskt är så till den milda grad egotrippad att du verkligen tror att du hjälper SD genom att lämna stupida kommentarer så snart du kommer åt. "är det säkert att du inte är släkt med Vidkun Quisling" Seriöst, tycker du att det är en replik värdig en vuxen människa i en politisk debatt?// Själv är jag helt övertygad om att en majoritet av de som läser vad du skriver ruskar på huvudet och tänker, "om SD är ett parti för Lasse i gatan så kan det inte vara ett parti för mig." Så jag uppmanar dig att fortsätta!! Kalla mig vad du vill, påstå vad du vill, huvudsaken är att du gör det för det enda du lyckas avslöja är, hör och häpna, din egen dumhet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?