Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ett angeläget ärende, absolut, ett av de viktigaste på planeten. Men tyvärr dels alldeles för lång artikel, borde delats i två. Mitt intresse svalnade också vid superlativerna för Ann-Britt Grünewald. Är du säker på vad du säger, att det inte fanns andra orsaker tilll den framgång för Österåker som du påstår? En människa kan knappast "bota" kriminella själv! Här Grünewalds människo- eller manssyn, från DN, och framförda i min artikel "Feministiska citat och aforismer". 1 AnnBritt Grünewald, f.d. fängelsedirektör: "Makt och kvinnor hör ihop… Jag blir lätt chef och ordförande… Min utgångspunkt är att män inte kan fatta beslut. Det är lätt att vara chef över män." "DN gratulerar" 10.11.06. Min kommentar Vissas könsmakt är visst helt "rätt" ändå! Även om, eller särskilt om? den utövas i chefskap över inlåsta män, som "inte kan fatta beslut"! Och över lågutbildade fångvaktare!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?