Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bra skriven artikel! För mig känns som om statsmakten satt i system att göra klimatet, och därmed möjligheten att för en småföretagare går med vinst. Dessa personer som med liv, lust och iver lägger ner hela sin själ i sitt företag som de arbetar ibland upp till närmare aderton timmar per dag, sju dar per vecka och inte har möjlighet att ta ut någon semester, än mindre kunna ha någon social trygghet. Efter ett tag går dessa företag i konkurs av olika anledningar. En av anledningen är att skattemyndigheten gör en revision för att de fått ett anonymt tips och efter en utredning som kan ta fyra år eller kanske längre så visar det sig att företagaren hade alla papper helt i sin ordning. Det är näst intill omöjligt att få rätt om inte HELT OMÖJLIGT! Under tiden kopplas Kronofogden in som, utan att det finns en laga-kraft-vunnen dom använder sig av, av staten accepterade Maffiametoder, och tar precis allt som personen har av värde, till och med barnens ägodelar beslagtas och säljs som om det skulle vara ett faktum att personen gjort sig skyldig till skattebrott och lite till. KONKURSANKLAGADE HAR INGEN MÖJLIGHET ATT FÅ RÄTT http://www.sourze.se/Konkursanklagade_stc3a5r_rc3a4ttslc3b6sa_10695414.asp Och när det sedan visat sig att personen varit helt oskyldig german inte denne en ursäkt. De personliga tillhörigheter hade även ett affektionsvärde som är oersättligt. DET ÄR HÄR JAG PÅSTÅR ATT STATEN SATT I SYSTEM, inte bara att de får in pengar till statskassan utan de har även ett inarbetat företag som bara är att ta över. Detta är i allra högsta grad, SVÅGERPOLITIK och KORRUPTION, något som påstås inte existera i Sverige. JAG HÄVDAR MOTSATSEN. http://www.driva-eget.se/alltfler-foretag-jagas-av-kronofogden-2346537 Alltfler företag jagas av Kronofogden Sveriges Maffiainstans. Den person som eventuellt tar över företaget är ofta personlig vän med konkursförvaltaren som tipsar om ett företag som är värt att köpa för någon enstaka krona. Är inte detta Maffiafasoner om något? Att det sedan är ett vedertaget koncept innebär inte mindre att det är rena Maffiametoderna i alla fall. TILL DETTA kommer ofta medias inblandning där man pekat ut den misstänkte företagaren som grov eko-brottsling. Företagarens uppdragsgivare blir även informerad att det är en grov ekobrottsling han haft att göra med och vågar inte, med risk att själv bli utpekad som en person som ger brottslingar uppdrag. OCH VAD SKULLE HÄNDA DÅ???? Jo, uppdragsgivaren kan ju inte riskera att även hans företag får dålig publicitet även om det inte ligger ett uns sanning i artiklarna när man efter ett antal år konstaterar att en person med visioner och drömmar har fått hela sin tillvaro raserad. JAG PÅSTÅR ÄVEN ATT DET ÄR EN REGELRÄTT VÅLDTÄKT PÅ DEN SVENSKE MEDBORGAREN, EN VÅLDTÄKT SOM HAN INTE ENS FÅR EN URSÄKT FÖR eller ens blir beviljad rättshjälp för att kunna ha någon möjlighet att kunna driva ärendet mot Staten som till syende og sist är den högst uppsatta i Maffiahierarkin Sverige.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?