Rapportera inlägg

Valt inlägg:

# 10 / Mooncutter - Jo det var nog just det jag gjorde! Hängde med! - Eftersom mina lekkamrater enbart bestod av pojkar så såg jag till att bli JÄMSPELT genom min låtsas-snopp. Min mamma var aldrig styrande och väl var nog det, för jag var förmodligen inte lättare att styra då än vad jag är nu : ... Sladdbarn blir ofta antingen överbeskyddade eller väldigt självständiga, som jag, så hade jag vägrat att ta på mej klänning när jag skulle till söndagsskolan hade hon säkert låtit mej ha långbyxorna. Men jag förstod ju såklart att hon helst ville att jag skulle vara fin ... Idoler var mina båda 20 och 16 år äldre bröder - det gav mej enorm status inför mina jämnåriga killkompisar där jag var ensam om att ha äldre syskon - och POJKAR! Låtsassnoppen var alltså ingen sexuell symbol, och eftersom alla utom jag hade en så såg jag till att skaffa en ... /// Hade ingen aning om att man kan sovra bland kommentarerna ...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?