Valt inlägg:
Dag Nilsson #878. Det är väldigt kul att du uppskattar vår debatt. Resultatet av debatter behöver inte vara att alla kommer överens om allting, utan att alla parter kommer överens om deras olikheter och kan respektera de. Anledningen till att jag verkligen ogillar sionister är för att de bara bråkar. Det blir många sagda ord utan konsistens. Jag tror på att social evolution finns. Människor kan utvecklas socialt. Men allt det där om att människor, och allt annat levande utvecklas biologiskt tror jag inte på. Frågan är snarare om det finns olika sorters utveckling i biologin. Människor har blivit en hel del längre och kortare under historiens gång. Sionister är ju en del av frimureriet, vilka haft som mål att utplåna Gud ur våra liv. Eftersom Israel är det landet som får mest stöd, oavsett dess beteende, utgår jag ifrån att sionisterna dominerar politiskt. Det finns ganska lite att forska på vad gäller de forntida jättarna. Det råder delade meningar om vad de var. Mitt tips är att undvika alla ufologiska slutsatser och istället fokusera på vad de heliga skrifterna ur Judendomen, Kristendomen och Islam säger. Den här filmen är rätt okej: http://www.youtube.com/watch?vN63lhtx2q8o Men man ska ta det mesta med en nypa salt. Sionisterna vill gärna vilseleda oss om vilka dessa jättar var. I de tre religionerna får man veta att dessa jättar levde som oss andra människor, dvs vanliga liv. Men de vägrade att följa Guds väg, och blev utplånade när andra människor tog över. Profeten Moses frid vare med honom mötte på flera jättar när judarna vandrade från Egypten till Palestina.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?