Valt inlägg:
Ibrahim #778 Jag vet att jag varit tämligen frank i min bedömning av dina påståenden - men var så vänlig att försöka hålla isär Adamos och mina uttalanden, tankar och reflektioner. Möjligt har vi alla tre en del gemensamt, men än har det nog mest varit brister i enigheten. Du har givit all önskvärd information om sionismens världsherraväldeambitioner och visst - som du säger lutar det åt att deras intressen i den vägen nått ganska långt - men håll med mej om en liten detalj i sammanhanget - tycker du inte att det är rätt skickligt att hålla en sådan organisation så dold som i grunden är ganska primitiv som ideologi betraktad och styrs företrädesvis av pengar - att ha nått så långt med sina onda avsikter så att dom kan lastas för allt det du anser vidlåder dom är väl ändå ganska intelligent får man väl erkänna. Genom oljan har väl islamisterna tillgång till minst lika mycket kapital, vad tror du,,, finns den geniala kapaciteten även inom islamismen att ett liknande styrscenario på världsarenan kan skapas av islamismen som verkligen skulle kunna utgöra en motkraft mot sionismen? Och vad skulle drivkraften till ett steg i den riktningen vara förutom då en paradisisk plats och ett gäng jungfrur :- - skämt å sido,,, seriöst alltså,,, anser du att det är möjligt att bjuda sionismen något motstånd av betydelse från islamistiskt håll?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?