Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ibrahim #773 Lite snabbt bara - citerar mej själv//dina konklusioner visar att du troligen inte läst våra inlägg alls - eller möjligen bara skummat, men bestämt dej för att det är så som du alltid trott oavsett vad vi skrivit//sc. Så säger du följande - Citat Ibrahim//Jag vet i princip alltid hur sionister kommer att svara.//sc. Just det du tror dej veta hur vi svarat och brer på med det gamla vanliga utan att faktiskt sätta dej in i vad vi sagt - det gör dina resonemang aningen förutsägbara. Ett litet råd till dej är att faktiskt sätta dej in i vad jag säger innan du levererar dina fördomar. Du har också skaffat dej en uppfattning om vilka sympatier jag har Citerar//Den som inte ställer sig på muslimernas sida//avslöjar sig själv som sionist, eller som inkompetent medborgare. Det är bara att välja. Är du inkompetent, eller en medveten sionist? Med tanke på att det svider varje gång jag pekar ut sionisterna är jag ganska säker på svaret på den frågan.//sc. Tja, trots att du redan har din uppfattning klar så kan jag med de givna initiativen bara konstatera att det lutar mer åt det andra alternativet - trots att jag nog skulle formulera mej annorlunda om jag gjorde det själv. Återkommer till ditt aningen något intressantare inlägg än vanligt #773 då jag har tillfälle.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?