Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Kul att du finner det mesta intressant. Jag tror att det är snarare tvärtom, att det är du som har missat min poäng. Du och signaturen Adamo har fastnat i debatten om representation, och att "judar ska ha rätt att bilda stat då de bor där". Min poäng är att det alltid funnits judar i Palestina och att vissa av de senare konverterat till Kristendomen och Islam. Nej, sionister har inte konverterat till Islam. 1 Sionismen är inte en religion, utan en politisk ideologi. 2 Judendomen och sionismen är två skilda ting som sionister försöker kombinera genom att beblanda Talmud med Toran. Jag påstod inte heller att Islam har en ambition att sprida sig just för att jag vet hur trångsynta folk är. "Islam sprider sig, spring och göm er!". Jag börjar misstänka en repetition av skrämselpropagandan som dominerade på 60-talet, som gick på följande vis: "den ryska björnen invaderar oss snart. Spring och göm er". Nej, muslimer drivs inte av skräckpropaganda, vilket västerlänningar lärt sig att kombinera i sina liv. Muslimer har dock lyckats identifiera flertalet problem, varav det största inte mindre än sionismen själv. Att Islam är den enda religionen som motsätter sig NWO är också en nagel i ögat på sionisterna. Att upprätta McDonalds-flaggor i Irak var därför nödvändigt ansåg de. Jag tycker att det är djupt tragiskt att du jämför det Ottomanska riket med Jugoslavien. Trots att jag har kritik mot styrelseskicket i det Ottomanska riket var det det bästa muslimerna hade. Det var ett rike som enade muslimerna mot satanistiska influenser. Att sionisterna valde att angripa riket innan de kunde ockupera bl.a. Palestina visar hur viktigt ottomanerna var för muslimerna. Om vi hade ett liknande system hade västvärlden tvingats dra sig tillbaka. Därför är det i muslimernas intressen att åter etablera ett liknande system som det Ottomanska riket. Du missade också min poäng om Jerusalem, som var en harmonisk stad tills för inte så länge sedan. När sionisterna kom dit, då började problemen. Att du försöker beskydda sionisterna är vad jag anser ett brott. När väl folk slutar skydda sionisterna kan vi skapa fred i Mellanöstern på nolltid. Terroristregimen Israel kan inte skydda sig själv. Det är just pajaser i västvärlden som hindrar det. Mitt mål är att neutralisera alla dessa pajaser, och jag anser att jag har gjort det väl de senaste 3 månaderna i denna tråd. Jag har efter flera år lärt mig sionisternas knep. Jag vet i princip alltid hur sionister kommer att svara. Jag kan säga så här: om du tycker att vi muslimer ska sluta klaga på andra, då tycker jag att det är dags att du gör det också. Faktiskt är det så att det är den muslimska världen som ockuperas, drabbas av terrordåd och krig. Medan västvärlden slipper allt det där. Den som inte ställer sig på muslimernas sida, trots allt detta, avslöjar sig själv som sionist, eller som inkompetent medborgare. Det är bara att välja. Är du inkompetent, eller en medveten sionist? Med tanke på att det svider varje gång jag pekar ut sionisterna är jag ganska säker på svaret på den frågan. Jag kan också säga såhär; att när Islam spred sig fick miljontals människor 1000 år av fungerande samhällen. 100 år senare efter västvärldens koloniala tid, hur tycker du att det går för västvärldens projekt i den muslimska världen? Behöver jag nämna exempelvis Afghanistan? Hur tycker du att det går i Irak då? Är det muslimernas fel, eller västvärlden som bombade landet efter att ha tillsatt en diktator Saddam Hussein?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?