Valt inlägg:
Doktor Ahmadinejad är en av de mest populära ledarna i den muslimska världen på flera årtionden. Om han skulle bestämma sig för att bygga en internationell armé är jag ganska säker på att han skulle samla en sådär 20-30 miljoner muslimer på några dagar. Han är förmodligen den mannen som kommer att lösa de problem som Mellanöstern haft sedan västvärldens "befrielse"-kampanjer. Vad muslimer behöver är en inte en ledare som badar i guld, utan en ledare som vet hur det är att leva med extremt begränsade resurser och som trots sitt ledarskap fortsätter att leva med begränsade resurser i sitt privatliv. Många ledare tenderar att glömma sitt forna liv när de blir just ledare. Jag och de flesta muslimerna tror faktiskt på honom. Och med tanke på att hela den muslimska världen hyllade hans Libanonbesök i förra veckan, kan han jämföras med Nasser som var lika populär på 60-talet. En "storkonflikt", som berör hela regionen och alla Israels slavstater kommer att resultera i att Israel försvinner. Vad sionisterna måste förstå att detta inte längre är en lek. Nästa krig är definitivt Israels sista, om kriget inte blir lika mycket begränsad som 33-dagars kriget 2006. Syrien hotade faktiskt att hjälpa Libanon om landet blev angripet av israelerna, så israelerna valde att låta bli. Nästa gång tror jag att Syrien kommer att hjälpa till direkt. Vad gäller exiliranierna jag tror att du menar svenska exiliranier har iranska säkerhetstjänster bevis på att huliganerna på Teherans gator 2009 finansierades även i Sverige. Vad gäller "Ahmadinejads problem"... är detta snarare sionisternas problem. Det är inte svårt att relatera statskuppsförsöket med sionisternas desperation.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?