Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Så länge européer bor i Palestina kommer konflikterna i Mellanöstern att pågår. För att skapa fred i Mellanöstern MÅSTE den illegala sionistregimen "Israel" upplösas, och invånarna skickas hem till sina riktiga länder. Jag bryr mig fasiken inte längre om de pajaser som påstår att Palestina "aldrig existerat". Palestinierna finns, så de har ett land som heter Palestina. Punkt, slut. Vilka har mer rätt till Palestina; några galna européer med identitetsproblem eller palestinierna själva? Om sionisterna inte tänker lämna Palestina frivilligt kommer de helt enkelt att dödas i sina skyddsbunkrar. Bara att välja. Vad muslimerna måste göra är att sluta dalta och helt enkelt börja agera. Varken västvärlden eller någon annan har mer rätt att bestämma om Mellanöstern än de länderna i regionen själva. Vad gäller de europeiska judarna är 70 av de khazarer, dvs från Kaukasiskt ursprung. Palestina ligger inte där! Vill de ha ett eget land är det där de får börja leta. I Palestina bodde det riktiga judar som idag inte längre finns p.g.a. sionisternas apartheidpolitik mot messianska judar, dvs riktiga judar, av hebreiskt ursprung. Det är ofattbart att folk stöttar falska judar i kampen mot riktiga judar, när de talar om att man måste skydda den "judiska" staten Israel. Som jag sa för några dagar sen; Ahmadinejad besökte Beirut och Bint Jbeil, snart besöker han ett befriat Jerusalem. Ge det 3-5 år.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?