Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tage Sundin #734. En omprövning bör vara rättvis. Det är det viktigaste. Tänk också på de som tvingas fly sina hem. Ska vi uppmuntra folkfördrivning med en allt för snäll invandringspolitik? Adamo #735. Verkligheten är som sådan, att du aldrig kommer att komma undan med din orättvisa kritik av Islam. Jag säger så för att jag vill vara ärlig. Israelerna spenderar en massa tid i skyddsbunkrar för att de gav sig in i ett spel de inte klarar av. Mitt tips till dig är att tänka dig för när du slänger ur dig korkade påståenden om Islam. Det är just folk som du som skapat världskrigen och alla andra krig. Oenighet är ett resultat av medvetna propagandakampanjer, ofta riktade mot troende människor. Se bara på hur judarna behandlades här i Europa. Vidrigt! Janne B #736. Vad baserar du detta på? Har du läst Koranen? Det första man lär sig om Gud är att Han är barmhärtig, dvs förlåtande. Den kristna religionen har blivit infiltrerad av sionisterna och har manipulerats. Det är sant att profeten Jesus frid över honom var tydligare vad gäller att förlåta. Det var en av hans personliga egenskaper. Vad gäller Bizons och Leif-Arnes diskussion om invandringspolitiken har jag en sak att säga; vi muslimer har aldrig krävt stöd i någon form. Det enda vi vill är att ni lämnar oss i fred.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?