Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon. Angående SD:s roll. Det räcker med att ta en titt på SD-toppen för att inse vidden av hur sionistiskt partiet är. Särskilt bröderna Ekeroth, båda som tagit kontroll över partiet med sin anti-islamistisk retorik. Här är bevis: http://www.nationell.nu/2010/10/14/kent-ekeroth-sd-ar-sveriges-storsta-sionistparti/ SD är faktiskt delvis ett resultat av ett missnöje mot invandringspolitiken, men sanningen är att inget annat parti vågade fylla det tomrummet som SD senare gjorde. Det kanske beror på att missnöjet i viss mån började ta rasistiska uttryck - i form av finniga tonåringar som heilar och rakar skallarna av sig av en viss anledning. Anledningen till att jag pekar även ut de etablerade partierna är för att det nuvarande systemet ger alla partier incitament att försöka få med sig så många människor som möjligt. Trots detta valde inget parti fylla det omtalade tomrummet. Varför det? Min teori är att de partierna fick instruktioner om att sänka gardet för att ge plats till en ny aktör, nämligen Israeldemokraterna. Jag anser att jag inte representerar någon. Jag representerar endast mig själv. De som väljer att hålla med mig kanske upplever att jag representerar de, men det kan jag ju inte göra officiellt. Jag talar nu i egenskap som privatperson, inte som ordförande för en organisation. Jag är inte intresserad av att representera någon. Jag ser ett problem, och det vill jag lösa genom att belysa det. Min förhoppning är att folk medger om att detta är ett problem och att de också vill lösa det. Jag tycker inte att min retorik kan jämföras med de skinnskallar du talar om. De må vara lika bestämda som jag är, men sanningen är att även president Obama är lika bestämd. Det handlar om övertygelse, och övertygelse är det absolut starkaste befästningen människan känner till.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?