Valt inlägg:
Bizon #727-728. Nej, faktiskt är det helt konstigt att nya religioner bildas av falska profeter. Före Muhammeds tid frid över honom bildades i princip alla religioner av profeter, riktiga profeter. Efter Islam, finns det alltså inga riktiga religioner, utan bara människoskapta religioner. Jag uppfattar att många människor är födda i syfte att skapa problem. Att det finns de som hellre krigar än bygger är inte mer konstigt än att det finns de som utmanar den sexuella normen, dvs bl.a. homosexuella. Livet är ett test och det gäller att man kan navigera sig bland krigsivrare och andra som aktivt bryter mot de regler som satts av Gud. Många har frågat mig varför grisar existerar, när man inte får äta de. Mitt svar är att alternativet att äta grisar måste finnas för att testet ska vara möjligt. Om homosexualitet och mördare inte existerade hade testet säkerligen varit alldeles för enkelt. Så fungerar Gud. Vad gäller knarkproduktionen i Afhganistan ökade landets andel av världens opiumexport från 3 år 1999 till 61 år 2003. Med andra ord är det de amerikanska trupperna som odlar en stor del av världens droger. Hur mycket jag än ogillar talibanerna, var det faktiskt bra av de att ha väldigt hårda regler mot opiumodling. Att odla droger kunde leda till dödsstraff i talibanregimen. Vad gäller Irak har landet varit relativt fredligt i många fram tills Saddam Hussein tog makten. Irak har drabbats av kolonialismen, men var ett av de bättre länderna på 60-talet. Vad gäller Palestina vill jag påminna dig om de miljontals palestinier som idag lever i diasporan. Paradoxen med den internationella rätten är att medan judar fick återvända till "deras land", blev ägarna till Palestina fördrivna. Därmed, "nedbränt". Många byar, som funnits i tusentals år, utplånades. Vatikanens agenda har alltid varit att kapa Kristendomen. Satansdyrkare i Babylon valde ju att kidnappa rabbiner och tvinga de skriva talmud, den heliga boken till sionismen. Därför är sionister satansdyrkare de med. Babylonierna valde att kapa Judendomen, då Guds ord och profeten Moses frid över honom hotade deras tillvaro. Profeten Jesus frid över honom hotade den nya kungliga eliten i Europa, vilket var ättlingar till satansdyrkare i forna Egypten och Babylon. Dagens maktelit, som äger världens resurser genom multinationella företag, är ättlingar till Europas kungar. "The arrivals" tar upp detta mer i detalj.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?