Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Forts. I Jemens fall måste man nog se andra orsaker än någon medveten strategi att bränna ner det landet så som varande muslimskt – bla. men även här har stormakterna varit framme, särskilt då engelsmännen. ---------- Det du säger om Vatikanen som ett sionistiskt påfund är rätt kul Du menar att dess tillkomst var "i syfte att skapa en fanatisk kristen bas i Europa som motvikt mot Islam i Mellanöstern". Men Mohamed var inte ens född då den katolska kyrkan började växa fram som den första kristna kyrkan i Rom vilket skedde före 100 år eKr. --------- För övrigt kan jag hålla med om att de etablerade partierna kränker demokratin, genom att isolera ett annat valt parti på det sätt som skett långt före valet – men tyvärr kan jag inte ansluta mej till din övertro på det politiska etablissemangets kunskap då det inte finns någonting som tyder på annat än motsatsen. Att SD ytligt sett är ett resultat av invandrarnas beteende kan du ju tycka, men jag anser det snarare vara ett resultat av den katastrofalt dåliga invandringspolitiken och den än värre fördelnings- och socialpolitiken som havererat i samma takt som invandringen tilltagit. Orsaken till att invandringen tilltagit är framför allt de konflikter som stormakternas kolonisation av mellanöstern och Afrika och deras senare vurm för att åter låta dessa bli självständiga vilket inte lyckats med mindre än att diverse maktpretendenter vaknat ur gömmorna och börjat slåss om ledarskapet. Att Sd skulle vara ett resultat av flera års propaganda riktat mot det svenska folket i syfte att skapa splittring i landet låter inte precis sannolikt – svenskarna anses ju som bekant vara ett missnöjesfolk och som sådana byter dom fot med jämna mellanrum – nej jag ser orsaken till SD i den ökande orättvisan i samhället och att klasskillnaderna tilltar. Att dina vidlyftiga resonemang skulle vara som Adamo säjer - en försmak för vad som komma skall från islamistiskt håll – låter inte troligt, men kan inte helt uteslutas. Jag hade tillfälle att umgås en del med skinnskallar ett tag och känner igen den tvärsäkra tonen i dina påståenden från resonemangen med dom – flera av dom har faktiskt sansat sej på senare tid. Vad tror du själv? Anser du dej representativ för den nya generationens islamister?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?