Valt inlägg:
Det finns gott om exempel som styrker min "tes". Jag har ju aldrig påstått att folkmorden har exklusivt genomförts av muslimer, samt har flera gånger sagt att jag inte skriver här för att försvara andra religioner. Det jag påstår är att jag känner mig inte hotad varken av kristna heller judar. Har inte heller hört talas om någon kristen eller jude som har sprängts sig själv för att urskillningslöst mörda vemsomhelst, varsomhelst. Till skillnad från islam har kristendom och judendom utvecklats och blivit mer tolerant mot andra religioner och ateister. Jag har aldrig försvarat oförrätter som kristna eller judar har begått, medan du bara fortsätter att bortförklara alla vidrigheter som muslimer har begått/begår i deras religions namn med att påpeka att andra har också gjort nåt liknande nån gång... som om det vore okej att försvara en massmördare i Kiruna eftersom det har också funnits en annan i Malmö... Fattar du inte hur långsökta din argument är?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?