Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Leif-Arne. David Icke har kommit fram med några bra argument. Men jag brukar inte hålla med honom i de flesta fall. Vad han och många andra anti-sionistiska västerlänningar har gemensamt är att de saknar tron på Gud. Att inte kunna förankra sitt liv genom att uppsöka kunskap på Guds begäran kan försvaga människans resultat. Många exempel finns ur den västerländska civilisationen, som gång på gång i sina upptäckter gjort inget mer än att bekräfta Koranens äkthet. Adamo #695. Det finns en skillnad på olika människors gärningar. Läste nyss om att tjuvjakten på noshörningar i Sydamerika ökat med 1.000 under de senaste 3 åren. Vad driver en man att döda ett djur bara för eftertraktade kroppsdelar? Vad driver hela verksamheten, som högt värderar vissa kroppsdelar? Verkligheten, vilket du ignorerar fullständigt, är att det finns en grupp människor som stjäl, mördar, terroriserar, ockuperar och krigar för vinsternas skull, eller för att de tror på den sionistiska ordningen. Sionismen har existerat i flera tusen år, och representerar nästan alla krig under samma period. Det skulle verkligen inte förvåna mig om det kom fram bevis på att sionisterna ligger bakom vanliga kriminella organisationer. Minns någon nyheterna om israelisk organhandel ifjol? Det handlar inte om att skylla ifrån sig, utan att identifiera problem och sedan eliminera de. Anledningen till att sionismen, likaväl Israel, fortfarande existerar är p.g.a. inkompetenta pajaser som just dig. Det vore önskvärt att fortsätta håna sionister på nätet tills det att alla förstår vad dessa pajaser orsakat mänskligheten. Du är minst sagt en medbrottsling, med andra ord. Vad gäller andra terrorister, dvs de som spränger upp sig i luften bland muslimer är jag verkligen inte på deras sida. Jag ser inte civila muslimer som ett problem, och jag skulle ändå aldrig stötta mord. Terrorismen tjänar enbart sionisterna på, just för att kriminalitet är något bara människans avskum tjänar på. Jag har dessutom redan klargjort wahhabismens roll i världsterrorismen. Är du bara en pajas, eller också förståndshandikappad nog att inte förstå detta trots flertalet upprepningar? Vad gäller Adamos inlägg #699 har sionistiska judar som kallar sig israeler mördat tusentals människor genom åren, inte genom självmordsbombningar men genom räder, med flyg och till fots. Några exempel: Qana 1996 och 2006, mer än 150 mördade civila. Sabra och Shatila. Dessutom, många palestinska byar under åren. Senast, under sommaren och hösten har israelerna förstört hem tillhörande hundratals beduiner. Det är intressant när pajaser försöker legitimera sionisternas våld genom att hoppa på muslimer. Vad gäller Turkiet och dess relationer med Israel har jag själv erfarenhet av att turkar i allmänhet är EMOT samarbetet med Israel. Många turkar är också emot samarbetet med Nato och är inte intresserade av att gå med i EU. Det finns starka krafter inom Turkiet som vill orientera sig österut, mot Syrien, Iran och ännu längre, till Kina och andra "Tigerländer". Den västerländska kapitalismen äcklar inte bara iranierna och andra trogna islamister. Även turkarna känner av den äckliga smaken av spekulativa ekonomiska vinster baserade på icke-existerande pengar, i form av ränta. Turkarna reagerade inte bara när 9 av deras landsmän mördades på internationellt vatten. De reagerade även när Adamos vänner i den illegala regimen Israel "skapade demokrati" i Gaza-remsan genom att slakta tusentals civila människor.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?