Valt inlägg:
#700 Vad spelar det för roll vilket namn jag eller du har? "Leif-Arne" kan också vara påhittat. Det är dock din smörja som jag har invändningar emot. Om du gjorde lite forskning både i islams historia och dess nutid borde du fatta att islam inte är till för att samexistera med eller vara tolerant mot andra religioner eller ateister. Och detta är inte bara jag som påstår utan också islams egna ledare. Till skillnad från kristendom och judendom som gradvis har utvecklats till mer tolerant attityd gentemot andra religioner och ateister har islams anhängare stannat kvar på samma nivå som de hade då muhammed grundade sekten. Islam anhängarens största ambition är ju precis vad de ständigt anklagar sina virtuella fiender för: -> att dominera hela världen. Och de drar sig inte för att använda vilka vidriga metoder som helst för att uppnå sina syften - det finns ju tonvis med bevis på det.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?