Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon #686. Jag tycker att du och alla andra ska vara tacksamma att det finns människor som offrar sina liv i kampen mot sionismen. Utan de hade ingen av oss haft något. Faktum är att demokratin avvecklas av sionisterna själva. Låt mig inte påminna dig om vad som har hänt vad gäller nya lagar i dessa "terrordagarna". Vad sionisterna gör är att de bränner ner muslimska länder och tvingar människor på flykt. Väl när de hamnar här i västvärlden ifrågasätts deras religion. Jag är väldig tacksam till att jag har fått mina möjligheter. Men om någon förväntar sig att jag ska vara tacksam över att min integritet bespottas bara för att jag är muslim, jo den personen har väldigt fel. Jag håller med om att vi måste begränsa invandringen, för vår skull. Men faktum är att de etablerade partierna öppnade dörren till det pro-sionistiska partiet som är känt som Sverigedemokraterna. Många vill gärna kalla det Israeldemokraterna. Är man smart nog att förstå maktstrukturerna förstår man inom sinom tid att i princip alla partier domineras av en och samma ideologi, nämligen sionismen. Leif-Arne. De judar, vars föräldrar hade ihjäl palestinier och tog deras hem, som föddes i Palestina har ingen rätt att stanna där, då de bor i de fördrivnas hem. Det finns inget mer rätt än att annullera alla ockupanters rätt att stanna kvar i Palestina. De hör hemma i de länder de flydde från. Jag tror inte heller att någon kommer att förklara krig mot Israel. Det behövs inte. Israel kommer själv att starta det kriget som innebär dess slut. Mer krigsivriga än sionister finner man faktiskt inte. Inger Olsson. Jag är inte intresserad av krig. Men historien visar att Israel 60 år senare fortfarande mördar oskyldiga människor, ockuperar och stjäl. Ska vi låta Israel fortsätta göra det i 60 år till? Nej, det är dags att säga stopp. Ju längre detta pågår, desto fler som kommer att stötta en alltmer våldsam lösning på Israels slut. Jag vill definitivt inte ha en repetition av vad som hände och händer i Irak. Vad jag vill se dock är att de korrupta ledarna i den muslimska världen, och deras allierade, försvinner. Du kanske har svårt att tro det, men diktatorer som Hosni Mubarak har faktiskt en hel del stöd. Angående diskussionen om mina föräldrar mellan Leif-Arne och Bizon. Mina föräldrar flydde från israelernas krig. Jag tror att de är rätt stolta över att deras barn fördömer vad som förstörde deras land. Galenskap är inte att förklara krig mot dessa krigsivriga Satans-dyrkare vilka sionisterna är. Galenskap är att INTE göra det. Det välde som finns IDAG är helvete. Vad som kommer efter Israels fall är en bättre tillvaro. Ni kanske inte märker något av det, men det gör hela Mellanöstern. Jag har lärt mig att icke-troende människor saknar förmågan att förstå verkligheten. De förstår helt enkelt inte när deras händer är fastbundna. De är blinda och oförmögna att höra. Det handlar inte om att legitimera något krig. Krig är legitimerat av Gud när vi är förtryckta och inte har något annat val. Då världssamfundet kontrolleras av sionistiska intressen, är krig det enda alternativet. Något annat som dock kan fungera är en lyckad bojkott av Israel. Men då måste man få stöd av de större företagen. McDonalds kan exempelvis donera hela sina vinster till Israel om det så krävs för att hålla igång ockupationsregimen. Varför måste jag förklara allt?...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?