Valt inlägg:
Inger Olsson. Jag pluggar just nu. Framtiden har jag inte planerat i detalj. Jag anser att jag fortfarande har rätt att ifrågasätta delar av det system vi har. Sekularismen är inte bara dåligt för mig, utan för hela mänskligheten. Leif-Arne. Nej, sionister har en helt annorlunda resonemang. Deras politik går ut på att med lögner och krig ta över hela världen. Vad jag försöker uppnå är ökad kunskap om deras metoder, och långsiktigt ett slut för sionismen och deras terrorvälde. Du har också fel om vinnare. Nu när president Ahmadinejad i skrivande stund håller en presskonferens bara hundratals meter från Libanon-Palestina gränsen är det inte svårt att förstå hur utvecklingen i Mellanöstern varit under de senaste åren. Condoleeza Rice brukade tala om "Det Nya Mellanöstern". Hon hade faktiskt rätt. Mellanöstern förändrades. Idag finns det en handfull länder som öppet kritiserar sionistregimen Israel och som är redo att stoppa den. Om Hizbollah med 300 man lyckades krossa den israeliska armén, kan ingen stå emot en enad muslimsk värld. Det är just därför sionisterna har skapat splittring bland muslimer. Men de har misslyckats. Dani. Det är alltid människor vi talar om. Människor med intressen. Jag brukar säga att 99 av mänskligheten vill bara skaffa jobb och se sina barn växa. Den sista procenten vill erövra världen och det gör de väldigt gärna med terroraktioner, krig och ekonomiska bedrägerier. Hur mänskliga de må än vara, är det just det som gör de omänskliga. Girigheten fryser ner deras blod och kött och gör de till omänskliga ting som bara spiller blod och förstör länder. Som tur är jag inte ensam mot sionismen. Det finns många andra, de allra flesta mycket mer framgångsrika. Jag har rätt att diskutera vad jag än vill. Du har dock ingen rätt att begränsa andra människors rätt. Visst är det lite "analt"?..
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?