Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon. Jag tror inte att det finns "fanatiska muslimer" som spenderar sina dagar med att kasta stenar på polismän. Jag tror dock att "sekulariserade muslimer" gör det, dvs sådana ungdomar som låtit sig styras av gangster och hiphop kulturen. De är definitivt sekulariserade. Inte ens de riktigt fanatiska muslimerna bryr sig om att bråka med polisen. De är redan upptagna med att predika massmord på muslimer i Irak och Afghanistan. Sverigedemokraterna är idioter just för att de är lika idioter som många andra partimedlemmar, vänstern såsom högern. Om SD vill skapa förändring i Sverige bör man inte gå till samma människor som grundade de andra partierna, nämligen sionisterna. Då blir det ingen förändring. Vill man skapa förändring måste man hitta inspiration någon annanstans, och att ge sig på invandrare är faktiskt inte så unikt här i Europa. Folk som Gert Wildeers hyllar SD, och det säger mycket om idioti-nivån på hela rubbet. Sionisterna är som jag tidigare sa källan till problemet. Visst måste vi också hantera wahhabiterna, och tro mig det kommer jag göra väl när sionismen är ett minne blott. Sionismen är ETT problem, bland många andra, men sionismen är det STÖRSTA problemet och måste därför prioriteras. Vill man besegra över en armé dödar man det högsta befälet. Historien lär oss detta. Tro mig, jag är lika redo att slåss mot wahhabiterna när sionismen försvinner, vilket den kommer att göra väldigt snart. Det verkar vara så att Det Stora Kriget, vilket jag alltmer ser som oundvikligt, inte är mellan muslimer och sionister, utan snarare mellan muslimer och fanatiska så kallade "muslimer". Med Ahmadinejad på Libanon-Palestina gränsen är sionismen ett steg närmare sitt slut. Sionisterna har hotat honom till livet i flera år, och nu står de inte ut med att han står bara några meter från deras stängsel.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?