Valt inlägg:
Bizon #588: Jag har redan förstått även från dina andra inlägg i andra artiklar att du avskyr judendomen, må vara att det finns anledningar. Själv är jag inte religiös men jag har aldrig i mitt liv upplevt något hot, varken från kristna eller från judar för att jag inte tror på deras religioner. Har inte heller hört talas om att judar eller kristna sprängde sig själva för att skoningslöst mörda vemsomhelst varsomhelst i deras religions namn. Men trots att du så gärna kritiserar framförallt judendomen blir du uppenbarligen väldigt upprörd av min kritik då jag tar fram detaljer som styrker min kritik av islam. Hur ska man då kunna diskutera en "religion" utan att hänvisa till delar av dess "heliga" bok? Varför är det okej att kritisera judendomen men inte okej att kritisera islam? Vad kan det vara för anledning till ditt försvarstagande annat än att du är helt enkelt en av deras lakejer?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?