Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon 588 ett väl förklarat inlägg att skilja på Gudstro privat och en organiserad politisk religion. Självklart är att man ska respektera en privat tro som jag alltid framhåller. Att ta steget och låta sig bli organiserad likt till en militant organisation, då har man gjort ett allvarligt övertramp mot människor som vill hävda sin kärleksfulla tillit till sin Gud och oss andra som är vacklande i vår tro eller inte ens till oss som vill befatta sig med någon obevisbar Gud. Jag menar blott, att tro på Gud är en privatsak som inte ska pådyvlas icke troende. Vår vän Janne B har en sund inställning till śin Gud som inte någon behöver bli förargad över men så tycks han också vara en omtyckt person som jag har läst mig till här Ibrahim däremot är en fanatisk fundamentalist som inte ens skulle få skriva en rad om sitt förhärligande över Islams vedervärdiga religiösa politik.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?