Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bara förvirrade sionister åberopar "taqqiyah", det är min erfarenhet. Återigen, som jag tidigare påpekat, har vi muslimer uppmanats av både vår profet och av vår Gud att ALLTID tala sanning. Vad är meningen med att kämpa för sanningen, vilket islamister gör, om man ska börja ljuga? Bara sionister... Jakob. Terroristerna är bara sionister. Det finns inga muslimska terrorister, då terrorism går emot sharia lagarna. Men var ej rädd. Någon gång i en snar framtid kommer de verkliga terroristerna jagas ner som hundar. Förhoppningsvis har du blivit lite visare, annars riskerar du antingen avrättning eller livstids fängelse. Jag ser fram emot att personligen fängsla varenda sionist för brott mot mänskligheten. Går det inte att övertyga en sionist med argument, måste man till slut ta till det oundvikliga medlet för att sätta dit världsterrorismen. Nu talar jag inte bara om finniga tonåringar bakom datorskärmarna, utan dessutom Gert Wildeers, George W Bush och rubbet. Av att döma det senaste "terrorhotet" är sionisterna på väg att genomföra en ny 11:e september attack, i syfte att attackera Iran. Jag hoppas att de attackerar Iran för det är det sista de någonsin kommer att göra. Jag skrev faktiskt ifjol om att sionismens era är över. http://politikochmellanostern.blogspot.com/2009/11/det-nya-mellanostern-sionismens-era-ar.html Det är så att många västerlänningar börjar ställa sig på muslimernas sida. Det kommer inte att ta lång tid innan även västerlänningar börjar säga emot. Det är ju också därför sionismen börjar flytta sin verksamhet till Kina, då de hyllar det kinesiska systemet. Med över 98 sannolikhet är sionismen och alla dess sympatisörer eliminerade inom en 5 års period. Då kan vi tala om fred på riktigt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?