Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Banestyrelsen och Bizon är diplomatiska, som Tyskland är. Som antisionist föredrar jag att veta var mina fiender är. Därför föredrar jag typer som Adamo och Jakob. När man ser de, så vet man var man ska sikta och skjuta. Även om det är bara argument man "avfyrar". Jag litar inte riktigt på diplomatiska typer då de ena dagen stöttar pajaser som Lars Vilks "för att man ska försvara yttrandefriheten", och andra dagen stöttar de som blivit kränkta av pajasen. Det är alltför segt och Sanningen blir ignorerad, även om det bara är tillfälligtvis, på samma sätt som av sionisterna. Att också bli jämförd med pajaserna är faktiskt förnedrande. Jag ser inte sionismen som ett "block" utan snarare som ett företag som ekonomiskt och ideologisk strävar efter världsdominans på alla plan, dvs politiskt, ekonomiskt, socialt, religiöst etc. Att påstå att Islam söker detsamma är oklokt gjort, då Allah, Skaparen kan låta vilken ideologi eller religion som helst dominera när Han vill det. Han har låtit sionismen ta maktställning bara för att testa oss troende. För mig är kampen mot sionismen även ett test ur religiöst perspektiv. Därför är det viktigt att stå för sanningen och emot falskheten, vilket sionismen representerar. Det här är även en strid mellan det Goda och det Onda. Då sionisterna söker stöd från Satan, kan vilken människa som helst urskilja det Goda från det Onda. Ändå väljer relativt många människor att ställa sig på sionismens sida. Därav - ett test. Jakob har i inlägg #561 lyckats säga något logiskt för första gången, dvs att västvärlden inte domineras av demokratier. Det räcker med att ta Honduras som ett exempel, där det ifjol pågick en statskupp mot den demokratisk valda regeringen. Trots detta valde EU och USA stötta statskuppmakarna. Här finns inga "islamister" inblandade, så man kan se hur pass långt anti-demokratiseringsprocessen pågått i väst. Adamo misslyckas dock med att förstå att "islamiseringen" egentligen är en vanlig sak då muslimer förflyttar sig i en globaliserad värld. Han har nog glömt att vi lever på 2000-talet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?