Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag sa aldrig "endast". Nästan enbart muslimer faller offer för terrorismen. Det är värt att påpeka att ett 50-tal muslimer föll offer i World Trade Center i elfte september attacken. Jag noterade också att den indonesiska ambassaden i Paris blev attackerad av terroristerna under 2004, eller 2005 om jag minns fel. Det finns även bevis på att israeler och saudier finansierade al-Qaida cellen kallad "Fatah al-Islam" i Libanon sommaren 2007. Många av de arresterade spionerna i landet medger kontakter med både Mossad och al-Qaida. Erkännanden finns på nätet att hämta. Jag vill också tipsa om att kolla Hizbollahs bevis som rör mordet på Rafik al-Hariri. Bevisen presenterades den 3:e augusti och 9:e augusti i somras. Med tanke på attacken på USS Liberty 1967, 11/9-2001 och flera andra dåd genomförda av sionisterna är det intill kriminellt att utesluta sionisternas delaktighet i världsterrorn. Ja, jag anklagar de fåtalet "muslimer" som begår brott. Men då mord är strikt förbjudet i Koranen anser jag att det finns andra krafter som motiverar deras brott.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?