Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#376: Det har varit muslimer som slaktade armenier, bulgarer, greker, judar, indier, kurder, syrier och så vidare. Och det har varit muslimer som genomförde terrordöden i London, i Madrid, i Moskva, i New York. Och det är muslimer som genomför terrordåden i Irak och i Pakistan och de gör det för att koranen uppmanar dem att göra så. Som jag sade tydigare är islam förutom ett trossystem också ett juridiskt och politiskt ideologiskt system. Islam ger svar på allt ifrån hur räntepolitiken skall skötas till hur lag och ordning skall konstitueras, samt kräver ovillkorligt underkastelse i alla frågor. Islam är också till skillnad från många andra religioner en uttryckligen militant religion som uppmanar till krig och belönar dem som stupar i strid för Islam. Detta ÄR FAKTA som vem som helst kan konstatera. Om du uppfattar fakta som demonisering så är din egen tolkning och därför skulle jag vilja veta: 1. - skulle du stämpla mig som hatare om jag hade kritiserade nazismen på samma sätt? 2. - Tror du verkligen att din predika om "love & understanding" skulle ändra på hitlers eller nazisternas människosyn? Jag väntar fortfarande för din raka svar på dessa raka frågor.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?