Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Vad gäller Israeldemokraterna har de aldrig brytt sig om invandringen. De har utnyttjat invandringsfrågan för att få röster. Så enkelt är det. Vad SD vill är vad sionisterna vill - att sätta munkavel på muslimska röster. Vill du förstå mer tycker jag att du ska hålla ett öga på Kent Ekeroth, vars broder fick sionistpris för några år sedan. Anledningen till att det finns "muslimer" som vill spränga sig i luften är p.g.a. av indoktrineringen av wahhabismen. Wahhabiter är en bunt galningar som vill dominera i den muslimska världen med hjälp av våld. Undersöker man deras relationer finner man att wahhabiternas bästa vänner är just sionister. Kom ihåg vilka det var som finansierade talibanerna och al-Qaida på 80-talet. Det är inte religionernas fel, för de fungerade bra tills de infiltrerades av frimurarna. Och det är där vi är nu, frimurarnas makt. Du undrar hur de lyckats komma undan. Och jag har förklarat många gånger hur de burit sig åt - de äger de flesta medierna på planeten. Hur kommer det sig att Bilderberggruppen kan fatta avgörande beslut för hela världen utan att massmedierna bryr sig ett skit? Det är för att de INTE vill bli uppmärksammade av massmedierna. Och alla dessa redaktörer på tidningar och TV-kanaler följer sina order som vanliga soldater. Återigen, till Israeldemokraterna. Hur tror du detta Vit makt-partiet lyckades nå Riksdagen trots att många av rösterna är "kristna"? Det är för att de blivit indoktrinerade av hat. Hat mot främlingar. Hat mot muslimer. Det är paranoia kombinerat med modernistiska ideologier som förnekar Gud. Tror du Gud säger till oss att mörda oliktänkande? Nej! Men dessa människor gör det ändå. Just för att de tror på något, precis som du tror på något och precis som jag tror på något. Det enda som skiljer oss åt är inte våra religioner, eller nationaliteter, utan vad vi tror på och vad vi tänker göra utav vår tro. Gud beordrade oss att försvara vår familj och egendom med våld om någon tänker ta våra rättigheter med våld. Det är just därför Hamas och Hizbollah existerar, för att de tror på vad Gud beordrat de att göra. Men att spränga sig i luften bland civila människor som är på väg till jobbet, skolan eller marknaden, det där är kriminellt. Så pass kriminellt att jag som person är redo att se brottslingarna bli avrättade för sina brott. Så allvarliga är deras brott. I en värld av anarki är vad vi tror på som gör vår värld. Det är så det är.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?