Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon #261. Såvitt jag vet har en enda diplomat hoppat av. Jag misstänker att diplomaten i fråga erbjudits pengar i utbyte mot att han svartmålar Iran. Så var det också under Kalla kriget. Sverige kryllar ju av exil-iranier som svartmålar Iran, och det gör de inte gratis inte... Gunnar #262. Folk flyttar hit p.g.a. många anledningar. Krig, ockupation, fattigdom, naturkatastrofer och jobb. I mitt fall, vilket jag antar att du är intresserad, handlar det om krig. Mina föräldrar flydde från den israeliska ockupationen av Libanon... Janne B #267. Jag har inte påstått att muslimerna erövrade några områden med våld. Det gjorde du. När Kristendomen kom var det många judar som konverterade till Kristendomen. Varför? För att Kristendomen ersatte Judendomen, på samma sätt som Islam ersätter både Kristendomen och Judendomen. Det är därför Gud skickade fler profeter även efter profeterna Moses och Jesus frid över de. Sanningen och verkligheten är att trots det massmediala kriget mot Islam är Islam den snabbast växande religionen på planeten. För varje dag som går konverterar allt fler människor till Islam. Hur hade det varit, om medierna talade gott om Islam istället? Angående den senaste diskussionen om Koranen kan jag säga att ingen människa har påstått att det är lätt att följa Islams lagar. Men ändå följer många människor dessa lagar. Det handlar mer om övertygelse än "indoktrinering", vilket vissa mer än gärna vill påstå. Och gör. Vill ni få en bättre uppfattning om Islam är mitt tips att ni träffar muslimska familjer som följer Islam helt och hållet. Det finns inga bra exempel på den nationella nivån, då det inte finns ett enda land i hela världen som följer sharia lagarna fullt ut. Islamiska stater existerar faktiskt inte idag. Men det finns ett fåtal som kommer rätt nära. Förhoppningsvis, om Gud vill, blir det en ändring på detta inom de kommande 10-20 åren. Världen är på väg in i en tid dominerad av multi-polaritet, där många supermakter slåss om makten. Detta kombinerad med det sviktande kapitalistiska systemet, vilket sionisternas maktapparat är beroende av för att behålla ockupationen av den muslimska världen. Samtidigt växer islamismen i den muslimska världen, och västvärldens marionettdockor kommer att gå Saddam Husseins öde, fast skillnaden är att folket kommer att lyncha sina diktatorer.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?