Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Under hela tiden jag varit politiskt engagerat har jag som muslim och arab tvingats försvara min religion och min härkomst. Det är vad exempelvis feministerna kallar för strukturellt förtryck, avsett att försvaga en grupp människor mentalt sett. Dock syftar feministerna på könsstrukturellt förtryck riktat mot kvinnor, men det är väldigt likt religionsförtrycket mot muslimer som är bosatta i väst. Västerlänningar har en vana att tro att deras ideologier står för normaliteten på denna planet, att deras tro är det bästa som finns. Varje gång jag nämner detta dementeras detta med något i likhet med "men det är klart att era åsikter också respekteras". Bullshit, vill jag säga då våra muslims åsikter räknas som andrahandsåsikter, som ska rättas av de "kunnigare västerlänningarna". Vad jag vill säga om Iran är att den Islamiska republiken inte nödvändigtvis behöver klassas som en demokrati, men att den i enlighet med de demokratiska principerna fungerar rätt bra ändå. I de flesta muslimska länderna är demokratiska val ovanliga, men så är det inte i dagens Iran. Och vad gäller al-Qaida har den terrorgruppen utfört terrordåd ENBART i den muslimska världen. Jag har kartlagt al-Qaidas verksamhet för åren 2003-2007 och kan konstatera att minst 95-98 av offren är muslimer. Detta oavsett vad västvärldens politiker och "experter" påstår. Jag fördömer alla som begår mord, oavsett deras religion. Men al-Qaida verkar inte bestå av muslimer som jag ser det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?