Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Mord är fortfarande kriminellt, oavsett vem som begår brottet. Al-Qaida, antagligen de Bizon syftar på är inga muslimer såvitt jag ser på saken. Alla människor har väl gjort fel någon gång, kanske t.o.m. begått ett mer allvarligt brott som man ångrar sig. Men en konstant masslakt utan att det påverkar samvetet... det där kräver mycket mental omarbetning. Jag har aldrig upplevt någon konflikt mellan shiiter och sunniter. De flesta tar den diskussionen på ett vuxet och moget sätt. Sen finns det ett fåtal idioter som gärna vill repetera den etniska rensningen i Irak. Vi har exempel från hela den muslimska världen, nu senast i Iran och Pakistan med gruppen "Jundullah", vars ledare i och för sig träffade några amerikanska generaler och CIA-agenter innan han greps av iranska anti-terror polisstyrkor. Abdulhamid Rigi hängdes ju i våras... Jag förstår dock inte varför vi muslimer ständigt måste försvara oss. Har ni glömt att det alltid är utomstående som blossar upp dessa konflikter? Ta wahhabisterna som ett exempel. Det är ju de som finansierar al-Qaida, med hjälp från västvärlden. Apropå Imam Ali blev han mördad i en moské när han bad. Är det en troende muslim som mördar en så viktig person i en moské, i ett av Guds hus? Det tror jag inte. Det är alltid Gudsförnekare som ställt till det. Signaturen Adamo är en pajas. Jag behöver inte förklara varför.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?