Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#222 Ibrahim - ja det är verkligen tragiskt, men samtidigt undrar jag om inte det är ett förhållandevis marginellt krig - aldrig har jag hört talas om att muslimerna Si drabbat samman med muslimerna Så. Däremot hör man titt som oftast att muslimerna Si har huggit huvudena eller sprängt muslimerna Så i en herrans massa bitar. Att dyrka den ena eller andra storheten ligger inte riktigt för mej som du förstår - mitt råd är att lämna gudarna åt sitt öde och försöka göra det bästa möjliga av det liv vi har - skulle jag vara gud skulle jag gråta blod om jag kunde se allt djävulskap min kreativa klåfingrighet ställt till. Jag skulle även ta en allvarlig funderare på om det inte vore dags att vakna upp och hjälpa till lite - mänskligheten behöver en enande kraft,,, så vad väntar vederbörande på? Medan den allsmäktige försöker få rätsida på sin ambivalens kunde det vara på sin plats att vi tar saken i egna händer för i slutänden är det det vi får göra om vi ska få något alls gjort i rätt riktning.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?