Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Vilken kliché att påstå en muslim för att vara "medeltida". Snacka om att skaffa nytt material och nya argument... not. I Koranen skrivs det mycket om det israeliska folket Bani Israel, på arabiska. Bani Israel är det folket som följde profeten Moses frid över honom hela vägen till det förlovade landet Palestina. Men som du kanske redan vet var det många judar som under färden till Palestina började tillbe nötkreatur gjutna i guld, gjorda från smycken man bar med sig. Många av dessa falska judar uppmuntrade till avvikelser från Guds budskap. Det är dessa jag kallar sionister, eftersom deras metoder än idag är desamma. Resten av ditt inlägg är tyvärr struntprat. Det är Gudsförnekare som kallat saker och ting för "sion". Dina påståenden är så inkorrekta att jag inte tänker spendera ytterligare 10-15 minuter med att skriva ner mina motargument. Återigen, vägra lära er om religioner från anti-religiösa fanatiker.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?