Valt inlägg:
Som muslim använder jag snarare Bibeln och Toran som andrahandskällor, medan Koranen som förstahandskälla. Alla profeter anses av oss muslimer vara just muslimer, eftersom Gud tydligen alltid haft intentionen att skicka ner religionen Islam till jorden efter två "misslyckade" försök. De är inte bara två, utan tusentals, då Gud enligt Koranen skickade ner mellan 40.000 och 124.000 profeter till jorden. Och profeten Muhammed frid över honom var den siste profeten av de alla. Sionismens uppkomst är fortfarande källa för hätska debatter än idag. Vissa menar att Theodor Herzl skapade ideologin i slutet av 1800-talet, när det egentligen är Moses Hess som är skaparen av vad jag anser är den "moderna sionismen". Anti-religiösa beteenden, i likhet med sionismen har alltid förekommit. De organiserade grupperna som bekämpade Guds budskap tog hjälp av demoner från de andra dimensionerna. I barnfilmer brukar en viss figur eller flera dyka upp, nämligen anden. På engelska heter det "Genie", och på arabiska heter demon Jinn. Alltså, Genie Jinn demon. Det är ingen slump att vissa människor önskar sig olika sorters rikedomar från dessa andar Jinns. De som önskar sig dessa jordliga rikedomar från demoner, skickas antagligen direkt till Helvetet efter sin död. Detta då Gud klart och tydligt förbjudit all kontakt med demoner. Detta hindrar dock inte frimurare sionister från att fortsätta med det. Att jämföra troende muslimer med detta beteende är därför löjligt och enligt mig påvisar stor kunskapsbrist i ämnet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?